Tumlinge Program

Se informationsfolder for tumlinge i FDF Overlund

Tumlinge møder forår 2020

Januar:

8/1 Nytårsfortsætter. (Ude og inde)

15/1 Nytårsgudstjeneste i Domkirken. Invitation følger. (inde)

22/1 Ræveleg og lygten i spanden. (ude)

29/1 lave sketches og øve til næste gang, vi bager boller eller kage. (inde)

Februar:

5/2 forældreaften, Sketchunderholdning, tumlingeboller/kage, kaffe saftevand, og I hører om kommende arrangementer (Inde)

12/2 Vinterferie

19/2 Fastelavn invitation følger (ude og inde)

26/2 Kristendomsmærke, mødestedet er måske ændret (inde)

Marts:

4/3 Forårsspirer (ude og inde)

11/3 skovtur med hukommelse. (ude)

18/3 Forhindringsbane (ude)

25/3 Bål aktivitetsmærke (ude)

April:

1/4 Aprilsnar og fantastiske historier. (Ude og inde)

8/4 Påskeferie

15/4 Lille nørd om hare (ude og inde)

22/4 Vi tager 5 km vandringsmærke, vi går rundt om Søndersø, forældre er velkomne til at tage med. (ude)

29/4 tumlingesuppe vi tager madmærke 3 (ude)

Maj:

6/5 vi laver mere mad til madmærke 3 (ude)

13/5 Mystrieaften (ude og inde)

20/5 sporhunde, mødested er måske ændret (ude)

27/5 generalforsamling. (ude)

Juni:

3/6 Naturmærke 2 (ude)

10/6 Tumlingenes afslutning (ude)

17/6 Afslutning (ude og inde)

Sommerlejr på Sletten for hele kredsen 4. - 11. juli

Stor Hilsen

Lederne

Som tumling kommer dit barn til at bruge meget tid på at lege - både ude og inde, derfor er det altid en god idé at have varmt tøj med.

Stor Hilsen Tumlingelederne.

Susanne Spliid

Tlf.: 61339034
susanne.spliid@gmail.com

Birgitte Libak Damsgaard

Tlf. 29 63 03 35
birgitte@t5.dk

Kristine Jersin

Tlf. ‭24 27 96 33
krje@km.dk

Thomas Marcussen

Tlf. 23 42 53 40
thomasmarcussen24@hotmail.com

Tina Sørensen

Tlf.: 29353533
tinasorensen35@gmail.com

Ledere med noget på hjerte

I FDF står frivillige ledere klar til at byde dit barn velkommen til sjove og fantasifulde aktiviteter hver uge. Der er altid være ledere i FDF Overlund der er over 18 år, der sammen med kredsens øvrige ledere tager ansvar til de ugentlige møder og har blik for det enkelte barns trivsel i fællesskabet.